keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Tunnustan!


1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.
1)

Kiitos Jii tästä tunnustuksesta! En ole ollut viime aikoina kummoinen bloggaaja, joten tämä piristi mieltä ja saa minuun valettua ehkä uutta bloggausintoa.

2)

* Vihellän paljon ja useissa tilanteissa; mieheni vasta sanoi minulle ettei ole koskaan kuullut kenenkään viheltelevän julkisesti kirkonkylillä - paitsi minun.

* En osaa iskeä silmää ilman, että toinenkin silmäni menisi lähes kiinni.

* Minulla ei ole lempinukkuma-asentoa mitenkään vakiona. Myllään itseni iltaisin vatsalleni tai sille kyljelle millä haluan nukkua. Selälleni en osaa nukahtaa, mutta selältäni saatan kyllä herätä.

* Olen todella huono kasvattamaan viherkasveja. Viime viikolla heitin pois useita kasveja ja jätin niistä pistokkaita tai muita poikasia juureentumaan - luultavasti viimeistään kahden viikon päästä kaikki ovat kuolleet.

* Olen itseni huomaamatta melkoinen keimailija ja tämän vuoksi päädyn tilanteisiin "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa".

* Ajan monesti autolla niin ajatuksissani etten välttämättä ymmärrä vaihtaa pitkiä pois jonkun ajaessa vastaan; anteeksi vain kaikki kanssa-autoilijat!

* Selkärankani alkaa murenemaan tupakkalakon suhteen. Lopetin polttamisen raskaaksi tullessani, synnytyksen jälkeen olen polttanut juovouksissa ja silloin tällöin seurana. Nyttemmin tupakanhimo on välillä valtaisa varsinkin hermojen kiristyessä.

3)

Jaan tunnustusta, hyvää mieltä ja paljastelupyyntöä eteenpäin seuraavien blogien haltijoille (en suinkaan 15, koska niin montaa bloggaajaa en saa repäistyä mistään) :

Sivuääni
Olipa päivä
Haikaran jalanjäljillä
Sateenkaaren päässä...

P.S. Pitäisiköhän minun keksiä jostain lisää luettavia blogeja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti