perjantai 10. syyskuuta 2010

Vapaapäivä.

Tänään saa hemmotella itseään. Ensin suunnittelin, että siivoan hulluna koko talon, mutta sitten päätinkin jättää siivoamiset melko pieneen mittakaavaan ja lähteä käymään parturissa ja jo ennestään varatulla hierojalla. Ehdin minä siivota myöhemminkin. olen joka päivä painanut 10-tuntisen työpäivän, joten nyt, vapaan perjantain kunniaksi saan vähän löysäillä.

Työsopimukseni jatkui tammikuun loppuun saakka. Siinä vaiheessa odottelen innolla vakkarin paperia monestakin syystä. Toivotaan parasta. Olen ihan innoissani, kun pääsin taas omalle osastolleni töihin. Aika menee paljon nopeammin, kuin siivouksessa, jossa olen ollut ennen lomaa ja loman jälkeen. Toivottavasti saan pysyäkkin omalla osastollani. Sanoin eilen ihan vahingossa melko spontaanisti henkilöstöpäälliköllemme mille minusta tuntuu olla ainoa, joka paikkaa oikean siivoojamme lomia ja saikkuja. Varsinkin, kun joka rupeamaa ennen minulle on luvattu, että en joudu siivoamaan, kuin joka toisen viikon tai san itselleni apulaisen. Kuitenkin olen aina siivonnut ihan yksin.

En halua nyt miettiä enempää töitä. Aloitan rentoutumispäiväni kuumalla suihkulla. Muuten olisin siivonnut sen verran, että olisin vaihtanut lakanat, mutta kissamme nukkuu sängyssä niin tyytyväisenä, etten halua hätyytellä sitä. Teen sen siis illemmalla. Onhan tuota aikaa sittenkin.

Nyt lähden hemmotteluhommaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti